понеделник, 20 януари 2020 г.

Моят подарък за Теб - Събитието


Моят подарък за Теб - Събитието

Благодаря Ви, Приятели!

Благодаря за изживения миг Красота!
Благодаря Ви за възможността да сътворим заедно това Приказно Пътешествие по Пътя към Себе си!
Благодаря за Хармонията и взаимното Доверие!
Благодаря Ви, че в този Прекрасен Ден – 02.02.2020 г., разтворихме заедно Портите към едно Мечтано Бъдеще!

Както обещах, качвам малко снимки и Посланието, което дойде за днешния ни ден.









 Здравейте Приятели!
Добре дошли край езерото!
По стечение на обстоятелствата и „съвсем случайно“, моят Път на живота, съгласно нумерологията, е 1, тоест сборът от цифрите на рождената ми дата е едно.
Поради тази причина на мен се падна честта да ви поведа в днешното ни приключение, в днешната приказка.

Моят апел към всички ни, включително и към мен, е

Да пуснем контрола
поне за един ден,
само за няколко часа.
И... не да се опитваме,
а наистина да бъдем
Себе си!

Нека сега, докато сме заедно,
да не гледаме в паничката на другия,
да не критикуваме,
да не осъждаме,
а да се радваме на всеки миг
от това съвместно преживяване.

Нашата същност е Любов.
Ние сме дошли тук, на земята,
за да изпитаме Радост.
Нека лайтмотивът
на нашата днешна среща
бъдат Радостта и Любовта!

И още една малка подробност –
Има ли значение какво ще се случи утре?
То ще бъде чааак утре.
Важното е Сега – в този миг
и Тук – на това място
да изпитаме Щастие!

Да, в този момент ние правим
нещо много сериозно -
очертаваме Пътя,
по който ще вървим занапред.
Но, Приятели,
ако в този Път няма Щастие,
ще си струва ли въобще
да вървим по него?

И още...
За да постигнем желаните цели,
за да постигнем живота,
за който копнеем с години,
нека превърнем този миг
във игра – забавна и лека.

Ние живеем само в този миг – Сега!
Всичко друго е една
неопределена илюзия...
Ами... Тогава...
Какво ни пречи да бъдем
Щастливи Сега?

Мисълта за Утре,
което винаги ще бъде Утре...
Мисълта за Вчера,
което вече е прочетена книга...
Да забравим за Утре и Вчера.
Просто, защото имаме Днес...

Да се насладим
на това наше Днес!
Да го изпълним с Любов,
да го изпълним със Щастие,
да го изпълним със смях и игри.

И то, това наше Щастливо Днес,
ще ни поднесе,
без никаква наша намеса,
сбъднатите ни вече мечти
на златен поднос със добавки,
за които не сме и помислили даже...

Весела Стамболиева



2 коментара:

  1. Веселко, Ти си ми един от най-големите подаръци, които Дедо Дедо Боже ми е нарекъл... Днес не успях телом да съм с теб, но духом винаги съм наоколо ти... :-) Благодаря, че те има в живота ми! Гуш!

    ОтговорИзтриване
  2. БлагоДаря за хубавите мигове.БлагоДаря

    ОтговорИзтриване