събота, 25 януари 2020 г.

21 дни на Изобилието, ден 17

Ден 17

Отваряме се за новия ден, новия живот.
"Поддържайте постоянно изобилието около себе си като се обкръжавате с успешни и щастливи хора, искренно даващи и получаващи дарове; вярвайте в това, че вие имате повече, отколкото ви е необходимо."
Помнете, всеки от вас, който е създал и води група - е Ментор на Потока!

Фраза за деня:
I move through my gays lighthearted and care -free knowing all is well -
Аз се движа през живота с леко сърце и без грижа, защото знам, че всичко е наред

Мантра:
Sat Chit Ananda- Сат Чит Ананда

Задание на Ден 17:
Днес ни очаква особено задание.
Ние ще създадем списък на всичко, което имаме – материално и духовно, проявено или не.
Нека бъдат 100 пункта.
Написани с един замах, на един дъх.
Повече/по- малко - разбира се може!
100 - е само ориентир.
Като „най- голямата“ цифра от детството.
Например:
Аз имам смартфон, за да се свързвам със света.
Аз имам кредитна карта, за да се разплащаме.
Аз имам истинско приятелство.
Аз имам интернет.
Аз имам топла вода.
Аз имам дезодорант.......
Няма нисши или висши планове в това, което ще напишем. Признаваме всичко, което имаме.

С топлина и нежност да преживеем този ден!

Медитация на български език


Медитация на Дийпак Чопра



Няма коментари:

Публикуване на коментар