събота, 25 януари 2020 г.

21 дни на Изобилието, ден 6

Ден 6

Фраза-утвърждение за деня:
Everything I desire is within me -
Всичко, което желая, е вътре в мен

Мантра:
Ram Ram Ram- Рам Рам Рам

Задание за ден 6:
Това задание е едно от най-дългите в нашето пътешествие.
Преди да го изпълните - седнете удобно, отпуснете се, поемете въздух и издишайте няколко пъти бавно и дълбоко през носа.
Нашият мозък се учи чрез повторения, репетиции. Затова подгответе своята ръка за писане и себе си за това, че ще пишете. Всичко това е за хармонизиране на нашите вътрешни отношения с парите.

Съгласие с парите:

Аз,................, днес започвам нови отношения с парите.
Парите са добри, чисти и полезни за моето благоденствие и растеж.
Парите ми служат за удовлетворяване на моите нужди и потребности, за моето благополучие.
Парите носят в моя живот всичко положително - успех, щастие, здраве, благополучие за мен и моите близки.
Аз съм достойна/достоен да имам много пари и успех.
Парите са мои приятели и аз ги обичам.
Успехът и парите са част от моя живот, тук и сега.
Аз моля, моите родители и прародители до самия източник на рода, които са изпитвали трудности заради недостиг на пари, да ме благославят и ми дадат разрешение да живея в изобилие и благополучие.
Аз моля, моите родители и прародители до самия източник на рода, които са живели в изобилие и богатство, да ме поддържат и вдъхновяват.

По време на писането, вие може да почувствате или да решите,че ви се иска да допълнитe или поправите текста. Направете го.

Пишете в положителна, утвърждаваща форма, без „не“, в сегашно време и за себе си.

Всеки от нас има своя история на взаимоотношение с парите и вътрешна мъдрост, работеща в името на нашето лично и общо благо. Вярвайте в себе си, доверявайте се на себе си.
Напишете това заявление 10 пъти в своята тетрадка на ръка.
След това си направете запис на аудио, четейки текста от душа и искрено.
За някого, това задание може да е лесно, при някого може да предизвика много съпротивление.
Наблюдавайте своите реакции, дишайте дълбоко и продължавайте да го правите.

Утре свършва първата седмица на нашето съвместно пътешествие.

Вълшебен ден, дълбока медитация и изобилие на всички!

Когато вие заявявате своето намерение/желание, изхождайте от принципа на Изобилие този принцип звучи така:
„Аз живея в изобилна Вселена!“

Ако искате да живеете в свой дом, но в този момент нямате, мечтайте за този дом и вярвайте в това, че вие ще го имате.
Не се стеснявайте! Направете своята заявка.
Ние с вас живеем в магическа реалност, в която е възможно всичко.
Когато в намерението е вложена силата на вашата душа и топлината на вашето сърце, всички сили на Вселената започват да ви помагат!

Медитация на български език


Медитация на Дийпак Чопра





1 коментар: